– план роботи

 

 

Г р а ф і к

роботи Школи молодого викладача у 2013-14н.р.

Головні форми методичного навчання викладачів-початківців:

1.       

Обговорення плану роботи. Індивідуальні завдання молодим викладачам Нагорній А.А., Нагорному І.І. Ознайомлення з Програмою-мінімум для другого року роботи

 

серпень

Зубар КІ,

 Редько НС, Смаглюк НА

2.       

Підготовка знань, умінь та документації молодих викладачів до першої атестації

Протягом року

Зубар КІ, молоді викладачі

3.       

Обговорення шляхів удосконалення НМК викладача

Систематично, під час контролю

педкабінет, голови ЦК

4.       

Ознайомлення з кращими методичними роботами досвідчених викладачів технікуму

Протягом року, згідно теми заняття ШМВ

педкабінет,

голови ЦК

5.       

Обговорення та пошук шляхів вирішення поточних конфліктних ситуацій; удосконалення навчальної документації

Оперативні наради протягом року

педкабінет, викладачі-початківці

6.       

 

Проведення навчального семінару на базі відкритих занять

 

Протягом року

методист, викладачі-початківці

7.       

Взаємовідвідування з послідуючим рецензуванням проведених занять викладачами-початківцями

Протягом року

методист, викладачі-початківці

8.       

Допомога у формуванні Портфоліо молодого викладача для подальшої атестації

Протягом року

методист, викладачі-початківці

9.       

Результати взаємовідвідування. Обговорення занять. Що запозичено. Досягнення

Оперативні наради протягом року

педкабінет, голови ЦК, викладачі-початківці

 

№пп

Тема заняття

Дата

Хто проводить

Заняття 1

1.

Організаційне заняття. Засідання круглого столу. Визначення прерогатив діяльності

 

серпень

Зубар К.І., Лисенко Ю.В.

2.

Обговорення  і затвердження плану роботи Школи молодого викладача

 

серпень

Зубар К.І., Лисенко Ю.В.

3.

Про нову навчально-методичну документацію

вересень

Зубар К.І.

Заняття 2

4.

Психологічний тест. На якій я сходинці як викладач

жовтень

Зубар К.І.

Заняття 3

5.

Недоліки в роботі викладача-початківця. Реакція студентів на недоліки. Способи подолання недоліків

 

листопад

Зубар К.І.,

Викл.-наставники

Заняття 4

6.

Поради психолога молодому викладачу. Тренінг щодо згуртування колективу

Січень,

при потребі

Суржик Л.С.

Зубар К.І.

Заняття 5

7.

Зустріч молодих викладачів за круглим столом з ветеранами педагогічної праці

 

ІІ семестр

Навч.частина, методкабінет

Заняття 6

8.

Презентація методичних робіт викладачів-початківців. Підведення підсумків відкритих занять

Квітень

Зубар К.І.,

молоді викладачі

9.

Конкурс на кращий комплекс методичного забезпечення

квітень

Зубар К.І.,

молоді викладачі

Заняття 7

10.

Підсумки роботи ШМВ.

Висновки, пропозиції, побажання.

Досягнення.

червень

Зубар К.І.

Викладачі

Примітка: На кожному занятті розглядаються відповідні питання, що включені в Програму-мінімум 

Г р а ф і к

роботи Школи викладача-початківця та молодого викладача e 2012-2013н.р.

Головні форми методичного навчання викладачів-початківців:

Обговорення плану роботи. Індивідуальні завдання викладачам-початківцям Нагорній А.А., Матвієнко Я.А. Ознайомлення з Програмою-мінімум для викладача-початківця  28.08.2012 Зубар КІ, Редько НС, Смаглюк НА
Обговорення шляхів удосконалення НМК викладача Систематично, під час контролю педкабінет, голови ЦК
Ознайомлення з кращими методичними роботами досвідчених викладачів технікуму Протягом року, згідно теми заняття ШВП педкабінет, голови циклових комісій
Обговорення та пошук шляхів вирішення поточних конфліктних ситуацій; удосконалення навчальної документації Оперативні наради протягом року педкабінет, викладачі-початківці
Проведення навчального семінару на базі відкритих занять Протягом року Ті ж
Взаємовідвідування з послідуючим рецензуванням проведених занять викладачами-початківцями Протягом року викладачі-початківці
Результати взаємовідвідування. Обговорення занять. Що запозичено. Досягнення Оперативні наради протягом року педкабінет, голови ЦК, викладачі-початківці

№пп

Тема заняття

Дата

Хто проводить

Заняття 1

1.

Організаційне заняття. Засідання круглого столу. Визначення прерогатив діяльності  

 31.08.2012Зубар К.І., Лисенко Ю.В.

2.

Обговорення  і затвердження плану роботи Школи молодого викладача 

 31.08.2012Зубар К.І., Лисенко Ю.В.

3.

Про необхідність взаємовідвідування та обговорення занятьвересеньЗубар К.І.

Заняття 2

4.

Психологічний тест. Проблеми в навчальній роботі і  способи їх усунення

жовтень

Зубар К.І.

Заняття 3

5.

Недоліки в роботі викладача-початківця. Реакція студентів на недоліки. Способи подолання недоліків

 

листопад

Зубар К.І.,

Викл.-наставники

Заняття 4

6.

Поради психолога молодому викладачу

Січень,

при потребі

Суржик Л.С. підбірка матеріалів

Заняття 5

7.

Зустріч молодих викладачів за круглим столом з ветеранами педагогічної праці

 

ІІ семестр

Навч.частина, методкабінет

Заняття 6

8.

Презентація методичних робіт викладачів-початківців

Квітень

Зубар К.І.,

молоді викладачі

9.

Конкурс на кращий комплекс методичного забезпечення

квітень

Зубар К.І.,

молоді викладачі

Заняття 7

10.

Підсумки роботи ШМВ.

Висновки, пропозиції, побажання.

Досягнення.

червень.2013

Зубар К.І.

Викладачі

Примітка: На кожному занятті розглядаються відповідні питання, що включені в Програму-мінімум

           Зав. педкабінету                          К.І. ЗУБАР

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: