Г р а ф і к
роботи Школи молодого викладача у 2013-14н.р.
Головні форми методичного навчання викладачів-початківців: |
|||
1. |
Обговорення плану роботи. Індивідуальні завдання молодим викладачам Нагорній А.А., Нагорному І.І. Ознайомлення з Програмою-мінімум для другого року роботи |
серпень |
Зубар КІ, Редько НС, Смаглюк НА |
2. |
Підготовка знань, умінь та документації молодих викладачів до першої атестації |
Протягом року |
Зубар КІ, молоді викладачі |
3. |
Обговорення шляхів удосконалення НМК викладача |
Систематично, під час контролю |
педкабінет, голови ЦК |
4. |
Ознайомлення з кращими методичними роботами досвідчених викладачів технікуму |
Протягом року, згідно теми заняття ШМВ |
педкабінет, голови ЦК |
5. |
Обговорення та пошук шляхів вирішення поточних конфліктних ситуацій; удосконалення навчальної документації |
Оперативні наради протягом року |
педкабінет, викладачі-початківці |
6. |
Проведення навчального семінару на базі відкритих занять |
Протягом року |
методист, викладачі-початківці |
7. |
Взаємовідвідування з послідуючим рецензуванням проведених занять викладачами-початківцями |
Протягом року |
методист, викладачі-початківці |
8. |
Допомога у формуванні Портфоліо молодого викладача для подальшої атестації |
Протягом року |
методист, викладачі-початківці |
9. |
Результати взаємовідвідування. Обговорення занять. Що запозичено. Досягнення |
Оперативні наради протягом року |
педкабінет, голови ЦК, викладачі-початківці |
№пп |
Тема заняття |
Дата |
Хто проводить |
Заняття 1 |
|||
1. |
Організаційне заняття. Засідання круглого столу. Визначення прерогатив діяльності |
серпень |
Зубар К.І., Лисенко Ю.В. |
2. |
Обговорення і затвердження плану роботи Школи молодого викладача |
серпень |
Зубар К.І., Лисенко Ю.В. |
3. |
Про нову навчально-методичну документацію |
вересень |
Зубар К.І. |
Заняття 2 |
|||
4. |
Психологічний тест. На якій я сходинці як викладач |
жовтень |
Зубар К.І. |
Заняття 3 |
|||
5. |
Недоліки в роботі викладача-початківця. Реакція студентів на недоліки. Способи подолання недоліків |
листопад |
Зубар К.І., Викл.-наставники |
Заняття 4 |
|||
6. |
Поради психолога молодому викладачу. Тренінг щодо згуртування колективу |
Січень, при потребі |
Суржик Л.С. Зубар К.І. |
Заняття 5 |
|||
7. |
Зустріч молодих викладачів за круглим столом з ветеранами педагогічної праці |
ІІ семестр |
Навч.частина, методкабінет |
Заняття 6 |
|||
8. |
Презентація методичних робіт викладачів-початківців. Підведення підсумків відкритих занять |
Квітень |
Зубар К.І., молоді викладачі |
9. |
Конкурс на кращий комплекс методичного забезпечення |
квітень |
Зубар К.І., молоді викладачі |
Заняття 7 |
|||
10. |
Підсумки роботи ШМВ. Висновки, пропозиції, побажання. Досягнення. |
червень |
Зубар К.І. Викладачі |
Примітка: На кожному занятті розглядаються відповідні питання, що включені в Програму-мінімум
Г р а ф і к
роботи Школи викладача-початківця та молодого викладача e 2012-2013н.р.
Головні форми методичного навчання викладачів-початківців: |
|||
Обговорення плану роботи. Індивідуальні завдання викладачам-початківцям Нагорній А.А., Матвієнко Я.А. Ознайомлення з Програмою-мінімум для викладача-початківця | 28.08.2012 | Зубар КІ, Редько НС, Смаглюк НА | |
Обговорення шляхів удосконалення НМК викладача | Систематично, під час контролю | педкабінет, голови ЦК | |
Ознайомлення з кращими методичними роботами досвідчених викладачів технікуму | Протягом року, згідно теми заняття ШВП | педкабінет, голови циклових комісій | |
Обговорення та пошук шляхів вирішення поточних конфліктних ситуацій; удосконалення навчальної документації | Оперативні наради протягом року | педкабінет, викладачі-початківці | |
Проведення навчального семінару на базі відкритих занять | Протягом року | Ті ж | |
Взаємовідвідування з послідуючим рецензуванням проведених занять викладачами-початківцями | Протягом року | викладачі-початківці | |
Результати взаємовідвідування. Обговорення занять. Що запозичено. Досягнення | Оперативні наради протягом року | педкабінет, голови ЦК, викладачі-початківці |
№пп |
Тема заняття |
Дата |
Хто проводить |
Заняття 1 |
|||
1. |
Організаційне заняття. Засідання круглого столу. Визначення прерогатив діяльності |
31.08.2012Зубар К.І., Лисенко Ю.В.
2.
Обговорення і затвердження плану роботи Школи молодого викладача
31.08.2012Зубар К.І., Лисенко Ю.В.
3.
Про необхідність взаємовідвідування та обговорення занятьвересеньЗубар К.І.
Заняття 2
4.
Психологічний тест. Проблеми в навчальній роботі і способи їх усунення
жовтень
Зубар К.І.
Заняття 3
5.
Недоліки в роботі викладача-початківця. Реакція студентів на недоліки. Способи подолання недоліків
листопад
Зубар К.І.,
Викл.-наставники
Заняття 4
6.
Поради психолога молодому викладачу
Січень,
при потребі
Суржик Л.С. підбірка матеріалів
Заняття 5
7.
Зустріч молодих викладачів за круглим столом з ветеранами педагогічної праці
ІІ семестр
Навч.частина, методкабінет
Заняття 6
8.
Презентація методичних робіт викладачів-початківців
Квітень
Зубар К.І.,
молоді викладачі
9.
Конкурс на кращий комплекс методичного забезпечення
квітень
Зубар К.І.,
молоді викладачі
Заняття 7
10.
Підсумки роботи ШМВ.
Висновки, пропозиції, побажання.
Досягнення.
червень.2013
Зубар К.І.
Викладачі
Примітка: На кожному занятті розглядаються відповідні питання, що включені в Програму-мінімум
Зав. педкабінету К.І. ЗУБАР